piątek, 9 lutego 2024

I Urodziny Mojej Muzycznej Kroniki - Top Lista

 


Początkiem lutego zeszłego roku zacząłem prowadzić ten blog, po części trochę w ramach odreagowania od stresu związanego z nauką do egzaminu specjalizacyjnego. Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że coś co miało być zwykłą odskocznią od codzienności, stanie się dla mnie stałym elementem codzienności. Tak więc minął już rok, blog wyświetlono prawie 5 tysięcy razy, fanpage na Facebooku obserwuje blisko 200 followersów a ja w tym czasie odkryłem masę świetnych zespołów. Wiele tych odkryć zawdzięczam zaprzyjaźnionym portalom, o których nieraz pisałem w swoich artykułach, część to mój własny research ale najważniejsze, że są zespoły, które poleciliście mi Wy - wierni czytelnicy. Mam nadzieję, że działało to w obie strony i dzięki zamieszczanym tu playlistom również mogliście poszerzyć swoje muzyczne biblioteki.

Aby uczcić ten, na razie skromny ale jakże ważny jubileusz, przygotowałem playlistę z 50-oma najciekawszymi odkryciami, których dokonałem w trakcie pierwszego roku prowadzenia bloga. Pełną listę tych zespołów znajdziecie poniżej:

Wij (doom/proto-metal/hard rock)

Compass (prog-rock/metal)

Elle Tea (traditional heavy metal)

Kres (atmospheric black metal)

Andareda (prog-rock)

tRKproject (prog-rock)

Evermore (power metal)

Subsignal (prog-rock)

Pattern-Seeking Animals (prog-rock)

ShadowStrike (power metal)

Seventh Crystal (hard rock/aor)

Lord Mountain (traditional doom metal)

Froglord (stoner/doom metal)

Łysa Góra (folk metal)

Spotlights (doomgaze)

Angus McSix (power metal)

IROH (stoner/psychedelic rock)

Narbo Dacal (doom metal)

Hanging Garden (death/doom metal)

Eunomia (power metal)

Green Yeti (stoner/doom metal)

Cassidy Paris (hard rock/aor)

Gatekeeper (epic/power metal)

Jim Peterik and the World Stage (aor)

The Grandmaster (power metal)

Resoraki (alternative/prog-rock)

Slow Wake (doom metal)

Swedish Erotica (glam metal)

Banchee (psychedelic rock)

Orbiter (stoner/doom metal)

Apple (psychedelic rock)

Fionn Legacy (power metal)

Chamelion (power metal)

Formula 400 (stoner rock/heavy psych)

Damanek (prog-rock)

Howling Giant (stoner/doom metal)

Josefus (hard rock/proto metal)

Mount Atlas (stoner metal)

Elder (stoner/doom metal)

Lalu (prog-rock)

Apostolica (power metal)

Chris Boltendahl's Steelhammer (heavy/power metal)

Owlbear (haevy/power metal)

Zespół Sztylety (noise rock/post hc)

Blackflow (epic doom metal)

Godthrymm (doom metal)

Sedona Crystal Bitch (stoner/doom metal)

Likho (folk metal)

CresentieR (power metal)

YLLGEN (alternative metal)


Mam nadzieję, że choć kilka z wymienionych wyżej kapel przypadnie Wam do gustu. Jeszcze raz dzięki za wspólnie spędzony rok i życzę sobie i Wam jeszcze niejednej takiej okazji! Link do playlisty jak zwykle pod tekstem. Miłego!

Playlista: Playlist Everyday 1st Anniversary Playlist



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze