piątek, 19 kwietnia 2024

Mój Muzyczny Kalendarz - Top Lista



W dniu wczorajszym skończyłem 33 lata, wchodzę w tak zwany "wiek chrystusowy". Abstrahując od mniej lub bardziej religijnego (lub przesądnego) myślenia jest to już jakis wyczyn. Niejednej gwieździe rocka ta sztuka się nie udała. Nie aspiruję oczywiście do takich celów, natomiast by uczcić ten dzień wpadłem na pomysł playlisty, którą nazwałem Muzycznym Kalendarzem. Jest to lista moich ulubionych utworów z każdego roku, odkąd się urodziłem. Jak zobaczycie sami, mimo różnych prób ciężko mi uciec od power metalu (pierwszego stylu od którego zaczęła się moja przygoda z metalem) ale trafiają się również utowry prog-rockowe, doom czy glam metalowe. A oto i one:

1991 - Harem Scarem - All Over Again

1992 - Inkubus Sukkubus - Soul Inside

1993 - Budka Suflera - Kolęda Rozterek

1994 - Running Wild - Fight the Fire of Hate

1995 - Paradise Lost - Forever Failure

1996 - Grave Digger - Rebellion (The Clans Are Marching)

1997 - Paradise Lost - Blood of Another

1998 - Rhapsody - Emerald Sword

1999 - Sonata Arctica - FullMoon

2000 - Rhapsody - Dawn of Victory

2001 - Edguy - Tears of a Mandrake

2002 - Freedom Call - Warriors

2003 - Katatonia - Burn the Remembrance

2004 - Edguy - Rise of the Morning Glory

2005 - Magic Pie - Motions of Desire

2006 - Brother Firetribe - Midnite Queen

2007 - Axxis - Revolutions

2008 - Edguy - The Pride of Creation

2009 - Winger - Witness

2010 - Rhapsody of Fire - Act VI: Erian's Lost Secrets

2011 - Rhapsody of Fire - From Chaos to Eternity

2012 - RPWL - Unchain the Earth

2013 - Rhapsody of Fire - Rising From Tragic Flames

2014 - Sonata Arctica - Cloud Factory

2015 - My Dying Bride - And My Father Left Forever

2016 - Rhapsody of Fire - Distant Sky

2017 - Avatarium - Starless Sleep

2018 - Powerwolf - Fist by Fist (Sacralize or Strike)

2019 - Rhapsody of Fire - Rain of Fury

2020 - Pride of Lions - Carry Me Back

2021 - Big Big Train - Dandelion Clock

2022 - Candlemass - Scandinavian Gods

2023 - Iron Savior - Firestar

2024 (jak dotąd) - Metalite - Cyberdome

Poniżej oczywiście link do playlisty, na której możecie posłuchać wszystkich wyżej wymienionych utworów. Ciekaw jestem Waszych komentarzy i zachęcam do próby stworzenia własnego Muzycznego Kalendarza. Chętnie posłucham bo dobrej muzyki nigdy dość! Trzymajcie się!

Playlista: My Musical Calendar




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze